مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-13اقتصادي

استان مرکزی حائز رتبه نخست تولید نسخه الکترونیکی در کشور/زیرساخت ها هنوز فراهم نیست


مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به کسب رتبه نخست تولید نسخه الکترونیکی در کشور توسط استان، گفت: هنوز زیرساخت های لازم برای اجرای کامل طرح مهیا نیست.

- ایسنا/مرکزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به کسب رتبه نخست تولید نسخه الکترونیکی در کشور توسط استان، گفت: هنوز زیرساخت های لازم برای اجرای کامل طرح مهیا نیست.

دکتر روح الله سهرابی 25 فروردین ماه 1401، در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی، در خصوص ارائه نسخه الکترونیک، بیان کرد: از اول دی ماه سال گذشته ارائه خدمات به شکل غیرالکترونیکی تخلف اعلام شد.

وی تصریح کرد: مسلما برای ارائه خدمات برخط زیرساخت های فناوری اطلاعات نیاز است، سال گذشته در موارد متعددی در شلوغترین ساعات ارائه خدمت در مراکز درمان، قطعی برق داشتیم.

سهرابی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی نیز مجبور به ارائه خدمات الکترونیک شده است، افزود: امسال احتمال قطعی برق و کندی اینترنت را خواهیم داشت که مسلما این امر ارائه خدمات 100 درصدی الکترونیکی را مختل می کند.

وی تصریح کرد: سال 99 همزمان با آغاز طرح، 400 هزار نسخه الکترونیکی در استان تولید شد که در سال گذشته این رقم به سه میلیون و 400 هزار نسخه رسید به طوری که استان مرکزی در سال گذشته در تولید نسخه الکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی حائز رتبه نخست تولید نسخه الکترونیکی در کشور/زیرساخت ها هنوز فراهم نیست

استان مرکزی حائز رتبه نخست تولید نسخه الکترونیکی در کشور/زیرساخت ها هنوز فراهم نیست