مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-13سياسي

تقدیر اعضای تیپ فاطمیون یزد از مواضع شورای این شهر در قبال حادثه حرم رضوی


جمعی از اعضای تیپ فاطمیون یزد به نمایندگی از افغان‎های این شهر با حضور در صحن علنی شورای شهر از موضع این شورا در قبال هتک حرمت حرم مطهر رضوی تقدیر و بر وحدت اسلامی تأکید کردند.

- ایسنا/یزد جمعی از اعضای تیپ فاطمیون یزد به نمایندگی از افغان‎های این شهر با حضور در صحن علنی شورای شهر از موضع این شورا در قبال هتک حرمت حرم مطهر رضوی تقدیر و بر وحدت اسلامی تأکید کردند.

عزیزالله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد در این نشست علنی شورا بار دیگر هتک حرمت صورت گرفته در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و فتنه گری دشمنان برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی را یادآور شد.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در روز گذشته، آن حضرت را ام المومنین و نخستین بانویی خواند است که به نبی مکرم اسلام ایمان آورد و تمام زندگی خود را وقف آن حضرت و دین اسلام کرد.

سیفی با بیان این که حضرت خدیجه(س) بهترین الگو برای جامعه به ویژه بانوان است، اظهار کرد: آن حضرت در بحث ولایت مداری الگویی بسیار خوب و نمونه ای بزرگ بودند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی سومین شهید محراب در روز دهم ماه رمضان، این مناسبت را به مردم دارالعباده یزد تبریک و تسلیت گفت و یاد و خاطره شهید صدوقی یزد و فرزند فقیدش حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی صدوقی را گرامی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر اعضای تیپ فاطمیون یزد از مواضع شورای این شهر در قبال حادثه حرم رضوی

تقدیر اعضای تیپ فاطمیون یزد از مواضع شورای این شهر در قبال حادثه حرم رضوی