مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-13اقتصادي

چرا کامیونداران کالاهای اساسی را به مقصد نمی رسانند؟


کمبود گازوییل در برخی جایگاه های سوخت کشور سبب شده تا رانندگان کامیون از طولانی شدن زمان سوختگیری و رسیدن به مقصد گلایه مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است تصاویری از مطالبه صنفی کامیونداران در فضای مجازی منتشر می شود که می گویند، زمانی که برای سوختگیری به جایگاه ها مراجعه می کنند، گازوییل وجود ندارد و به همین علت در راه می مانند و اقلام اساسی شامل محصولات کشاورزی با تاخیر به مقصد می رسد؛ این مطالبه از سوی برخی حساب های کاربری خاص در فضای مجازی، به سمت اعتصاب رانندگان جهت دهی می شود.

کلمه اعتصاب را نخستین بار دارایی نژاد، رییس اتحادیه بارفروشان تهران به عنوان علت گرانی میوه ها و انواع صیفی به کار برد که یکی از رانندگان کامیون هم با انتشار ویدئویی در فضای مجازی در پاسخ به او اینطور گفت که نباید سوءمدیریت ها را به جای اعتصاب و گرانی کرایه کامیونداران جا زد و هیچ اعتصابی وجود ندارد.

خان بلوکی، رییس اتحادیه شرکت های تعاونی کامیونداران گفت: اعتصاب به صنف جایگاهداران بیشتر آسیب می رساند و اصلا اعتصابی در کار نیست؛ فقط ستاد سوخت اذیت می کند و مدام سهمیه گازوییل را کم می کند، حتی کارت آزاد هم در جایگاه ها وجود ندارد که کامیونداران بتوانند سوخت آزاد بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کامیونداران کالاهای اساسی را به مقصد نمی رسانند؟

چرا کامیونداران کالاهای اساسی را به مقصد نمی رسانند؟