موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-13اقتصادي

الیزابت طرح چادر می شود!/چادرهایی که بدون نظارت وارد می شوند


مدتی است چادرهای وارداتی با طرح های الیزابت وار و دوران کلاسیک وارد بازار شده و از طریق فضای مجازی به ویژه اینستاگرام به فروش می رسند.

- ، گروه فرهنگ و اندیشه _ زینب رازدشت: در هر مقطعی از زمان تابلوهای کلاسیک و طرح الیزابت روی دیوارهای خانه های ایرانی خودنمایی می کرد و نماد سالن پذیرایی لاکچری بود.

در تمامی این مقاطع زمانی این تابلوها در خانه های ایرانی عرض اندام می کردند و به نوعی دل میهمان را آب و حال این روزها شاهد چادرهایی براساس طرح های کلاسیک و الیزابت هستیم.

این روزها فضای مجازی به ویژه اینستاگرام مملو از پیج هاییست که به فروش چادر و دیگر ابزارهای حجاب می پردازند که برخی از آنها به مرور در مسیر تبرج وارد شده اند؛ چادرهایی با طرح های مختلف که برخی از آنها زننده و برخی دیگر در ردیف پوشاک لاکچری قرار می گیرد.

مدتی می شود که چادرهایی با طرح الیزابت و کلاسیک برای فروش گذاشته شده است و با قیمت های بالایی به فروش می رسد که بنا به گفته صاحب یکی از این پیج های اینستاگرامی، جزو پرفروش ترین چادرهای آن صاحب کسب و کار دیجیتال است.

برای بررسی این موضوع خبرنگار صنایع فرهنگی گروه فرهنگ و اندیشه خبرگزاری مهر ، ابتداعا به سراغ اسدالله سلیمانی رییس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب رفت تا واکاوی ابتدایی را از ماجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الیزابت طرح چادر می شود!/چادرهایی که بدون نظارت وارد می شوند

الیزابت طرح چادر می شود!/چادرهایی که بدون نظارت وارد می شوند