مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-13اجتماعي

اما و اگرهای جایگاه از دست رفته سلطانیه در بازدید گردشگران


از مهم ترین دلایل از دست رفتن جایگاه صدرنشینی سلطانیه در بازدیدهای نوروزی را می توان به نبود زیرساخت های گردشگری در این شهرستان دانست.

- ایسنا/زنجان از مهم ترین دلایل از دست رفتن جایگاه صدرنشینی سلطانیه در بازدیدهای نوروزی را می توان به نبود زیرساخت های گردشگری در این شهرستان دانست.

با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا دو سالی بود که برای کنترل این ویروس محدودیت های تردد در کشور اعمال می شد که این محدودیت ها در تعطیلات عید نوروز که سفر کردن برای برخی از خانواده ها به یک عادت دائمی تبدیل شده است، رخ نمایی بیشتری داشت.

با توجه به واکسیناسیون و روند کاهشی آمار بیماران کرونایی، امسال جاده های کشورمان روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت که جاده های استان زنجان نیز از این قاعده مستثنی نبود؛ به طوری که طبق آمارهای ارائه شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در طول تعطیلات نوروز 1401 بیش از 79 هزار نفر از جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و مذهبی استان دیدن کردند؛ آماری که در مقایسه با برخی از استان های همجوار برای زنجانی ها راضی کننده نبود.

یکی از موضوعاتی که پس از تعطیلات نوروز در زنجان رخ نمایی کرد، این بود که گنبد نیلگون سلطانیه بزرگ ترین گنبد آجری جهان پس از دهه ها صدرنشینی در جذب گردشگر جای خود را به سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای جایگاه از دست رفته سلطانیه در بازدید گردشگران

اما و اگرهای جایگاه از دست رفته سلطانیه در بازدید گردشگران