مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-13اجتماعي

مازندران میهمان هوای خنک و باران بهاری


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ضمن پیش بینی آخرین وضعیت جوی استان، از آغاز شکل‏ گیری جریانات خنک و بارش پراکنده باران از امروز تا یکشنبه 28 فروردین در استان خبر داد.

- احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به پیش بینی وضعیت جوی مازندران در هفته پایانی فروردین ماه اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان روز‏ چهارشنبه 24 فروردین نیمه ابری همراه با کاهش دما، وزش باد نسبتاً شدید، گاهی افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: هوای استان در روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 فروردین ماه، نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

اسدی وضعیت جوی مازندران در روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 فروردین را نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارندگی، وزش باد (گاهی نسبتاً شدید) و با احتمال رعد و برق پیش بینی کرد و افزود: شنبه شب و روز یکشنبه در مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال بارندگی توامان باران و برف و احتمال تگرگ وجود دارد.

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه به تدریج شاهد افزایش محسوس دما در استان خواهیم بود گفت: روز دوشنبه 29 فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری و با افزایش دما پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میهمان هوای خنک و باران بهاری

مازندران میهمان هوای خنک و باران بهاری