مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-13اجتماعي

وزارت نیرو طبق آیین نامه مدیریت پدیده گرد و غبار باید حق آبه تالاب ها را بدهد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آیین نامه مدیریت پدیده گرد و غبار در کشور، گفت: در این آیین نامه آمده است که وزارت نیرو باید حق آبه تالاب ها را بدهد که از جمله آن پرداخت حقابه تالاب گاوخونی و گلپایگان است.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بارش در استان اظهار داشت: تا آخر فروردین ماه بارش های پراکنده بر آسمان اصفهان حاکم است ولی بارش ها مؤثر نیست.

وی با بیان اینکه میانگین بارش در استان از مهر سال گذشته تاکنون 130 میلی متر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت 20 درصد کاهش داشته است، گفت: شرایط خشکسالی را همچنان در 90 درصد پهنه استان شاهد هستیم.

شیشه فروش با بیان اینکه در فروردین ماه وزش باد سبب تشدید خشکی شده و رطوبت و نم را از بین برده است، بیان کرد: سامانه ناپایداری که در استان استقرار پیدا کرده سبب ابرناکی و کاهش میدان دید و به ویژه افزایش 3 درجه ای دما نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تصویب آیین نامه مدیریت پدیده گرد و غبار در کشور، افزود: به موجب این آیین نامه و به منظور سیاست گذاری، تعیین راهبردها، هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه های اجرایی برای انجام اقدامات لازم در سطح ملی و منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو طبق آیین نامه مدیریت پدیده گرد و غبار باید حق آبه تالاب ها را بدهد

وزارت نیرو طبق آیین نامه مدیریت پدیده گرد و غبار باید حق آبه تالاب ها را بدهد