مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-13اجتماعي

جریمه کرونایی 300 هزار خودرو در طرح نوروزی/ مهلت پرداخت جریمه چند روز است؟


جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در مدت اجرای طرح نوروزی 300 هزار خودرو به دلیل عدم واکسیناسیون مالکان آن به ازاء تردد در جاده ها جریمه یک میلیون تومانی شدند.

- سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین جزییات محدودیت تردد کرونایی خودروها در طرح نوروزی اظهار داشت: در طرح نوروزی پلیس هیچ محدودیتی برای تردد خودروها اجرا نکرد اما بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد که مالکان خودروهای شخصی برای تردد در جاده ها باید هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

 جانشین پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: بر اساس این مصوبه خودروهایی که مالکان آنها واکسیناسیون کرونا را انجام نداده بودند به ازای هر 24 ساعت تردد به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شدند.

 وی با بیان این مطلب که در طرح نوروزی 300 هزار خودرو جریمه یک میلیونی شدند در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص مهلت پرداخت جرایم کرونایی عدم تزریق واکسن اعلام کرد: پرداخت مبلغ جرائم کرونایی به مانند سایر تخلفات رانندگی بوده و مدت یک ماه برای پرداخت آن مد نظر است.

سردار حسینی در خصوص گلایه برخی شهروندان درباره ارسال پیامک جریمه یک میلیون تومانی به افرادی که واکسن زده اند گفت: افرادی که نسبت به دریافت پیامک جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه کرونایی 300 هزار خودرو در طرح نوروزی/ مهلت پرداخت جریمه چند روز است؟

جریمه کرونایی 300 هزار خودرو در طرح نوروزی/ مهلت پرداخت جریمه چند روز است؟