مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-13اقتصادي

فعالیت ارکان حزب جمهوریت افزایش یافته است


سخنگوی حزب جمهوریت ایران اسلامی با اشاره به فعالیت های اخیر این حزب گفت:با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت ارکان حزب جمهوریت ایران اسلامی افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا کارگر در تشریح آخرین وضعیت و نحوه فعالیت ارکان حزب جمهوریت ایران اسلامی بیان داشت: مطابق قانون فعالیت احزاب در اواخر سال گذشته سومین کنگره حزب با مشارکت خوب اعضا از اکثر استان های کشور به صورت مجازی برگزار شد و گزارش های مربوطه برای تایید نهایی به کمیسیون ماده 10 احزاب ارسال شده است و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت ارکان حزب ارتقا یافته است.

وی در ادامه به مصوبات دفتر سیاسی حزب جمهوریت اشاره و عنوان کرد: اولین جلسه دفتر سیاسی به منظور بررسی تحولات مهم سیاسی و اجتماعی کشور و امور بین المللی به ریاست دبیرکل و با حضور اکثریت اعضا، هفته گذشته برگزارشد.

در این جلسه سیاست های اقتصادی دولت مورد ارزیابی جدی قرار گرفت و مقرر شد نگرانی جدی حزب جمهوریت در خصوص عدم تحقق شعارها و برنامه های اقتصادی دولت و افزایش مجدد قیمت ارز و طلا و خودرو و کالاهای اساسی و بخصوص دارو در قالب بیانیه ای رسمی به مراجع ذیصلاح اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ارکان حزب جمهوریت افزایش یافته است

فعالیت ارکان حزب جمهوریت افزایش یافته است