مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-13اقتصادي

رییس اتاق کرمانشاه: از ظرفیت های بازار سرمایه استفاده نکرده ایم


اتاق بازرگانی و بورس منطقه ای کرمانشاه، با هدف ارتقا فرهنگ سازی در زمینه بازار سرمایه، ارائه آموزش‎های مختلف، ورود صنایع کرمانشاه به بورس و.

- ایسنا/کرمانشاه اتاق بازرگانی و بورس منطقه ای کرمانشاه، با هدف ارتقا فرهنگ سازی در زمینه بازار سرمایه، ارائه آموزش‎های مختلف، ورود صنایع کرمانشاه به بورس و.

تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کیوان کاشفی رییس اتاق کرمانشاه در نشست امضا این تفاهم نامه همکاری که امروز (24 فروردین) برگزار شد، از بازار سرمایه به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تامین مالی برای بنگاه های اقتصادی یاد کرد و افزود: امروز تقریبا تمامی واحدهای تولیدی به نوعی با بانک ها درگیر هستند و مدام مجبوریم مسائل آنها را در جلسات مختلف ستاد تسهیل، اقتصاد مقاومتی و .

مطرح و با بانک ها چانه زنی کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه این فضا برای صنایع و بنگاه های تولیدی استان به خوبی ترسیم نشده که می توانند از سایر منابع از جمله بازار سرمایه برای تامین مالی خود استفاده کنند.

رییس اتاق کرمانشاه از ظرفیت بورس منطقه ای کرمانشاه یاد کرد که یکی از رشیدترین تالارهای بورس کشور است و عنوان کرد: با وجود ظرفیت ها و امکاناتی که در بورس کرمانشاه وجود دارد، اما استفاده کافی را از آن در کرمانشاه نمی بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق کرمانشاه: از ظرفیت های بازار سرمایه استفاده نکرده ایم

رییس اتاق کرمانشاه: از ظرفیت های بازار سرمایه استفاده نکرده ایم