مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-13سياسي

ورود کمیسیون اصل نود به استفاده از آب های آلوده برای مصارف کشاورزی غذایی


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به موضوع استفاده از آب های آلوده برای مصارف کشاورزی غذایی خبر داد و گفت که باید تا ظرف چند سال آینده بتوانیم مشکل را مهار کنیم تا به شرایطی برسیم که مطمئن شویم آنچه به عنوان محصولات غذایی مستقیم .

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به موضوع استفاده از آب های آلوده برای مصارف کشاورزی غذایی خبر داد و گفت که باید تا ظرف چند سال آینده بتوانیم مشکل را مهار کنیم تا به شرایطی برسیم که مطمئن شویم آنچه به عنوان محصولات غذایی مستقیم و غیرمستقیم در اختیار مردم قرار می گیرد از ضوابط لازم برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود درباره چگونگی استفاده از آب های آلوده برای مصارف کشاورزی غذایی، گفت: بررسی های کمیسیون نشان می دهد طی سال های گذشته از آب های آلوده در سطح کشور و خصوصا در استان تهران برای مصرف کشاورزی غذایی استفاده شده و متاسفانه اطلاعات و داده های کافی در این زمینه وجود ندارد و بعضا اطلاعاتی که توسط دستگاه های مختلف ارایه می شود، با هم تناقض دارد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، افزود: نکته دیگر اینکه اغلب این محصولات مشکلات متعددی را برای سلامت مردم دارند و سالانه مردم باید هزینه های بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون اصل نود به استفاده از آب های آلوده برای مصارف کشاورزی غذایی

ورود کمیسیون اصل نود به استفاده از آب های آلوده برای مصارف کشاورزی غذایی