مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-13سياسي

باید البرز را از محرومیت در سرانه های آموزشی رها کنیم


باید استان را از محرومیت در سرانه های آموزشی که دچار آن است رها کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی ظهر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، با اشاره به اینکه به هفته بزرگداشت مقام معلم نزدیک می شویم، افزود: اکنون برای جبران ضعف ها و عقب ماندگی سرانه های آموزشی و پرورشی استان برنامه های بزرگی در دستور کار استان داریم.

وی ادامه داد: برای این منظور ضرورت دارد که اعضای شورای آموزش و پرورش استان رویکرد خود را از جلسات تشریفاتی به سمت کارگروه های عملیاتی و اجرایی تغییر دهند.

عبداللهی گفت: برنامه ساخت 200 مدرسه تا پایان دولت سیزدهم و آغاز فاز اول آن با هدف احداث 100 مدرسه طی مشارکت دولت و خیرین در استان اجرایی خواهد شد بنابراین این شورا مسئولیت خطیری به عهده دارد.

وی افزود: اعضای شورای آموزش و پرورش استان باید طرح و برنامه های با قابلیت اجرایی ارائه دهند و در برای تحقق آنها پیگیر و پیشتاز باشند.

استاندار البرز گفت: شهرداری ها و دستگاه های مربوطه مکلف به جانمایی زمین های مناسب برای احداث مدرسه هستند و اعضای شورا باید روند امور را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید البرز را از محرومیت در سرانه های آموزشی رها کنیم

باید البرز را از محرومیت در سرانه های آموزشی رها کنیم