مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-13سياسي

بودجه مترو اسلامشهر 45 میلیارد تومان افزایش می یابد


میزان اعتبارات طرح مترو اسلامشهر با 45 میلیارد تومان افزایش به 137 میلیارد تومان در سال جاری می رسد.

- مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و با همراهی نمایندگان مجلس و دولت، میزان اعتبارات اختصاص یافته به طرح مترو اسلامشهر در سال 1401 به 137 میلیارد تومان می رسد.

وی گفت: در ردیف اعتبارات بودجه سال 1400 برای ابرپروژه مترو اسلامشهر قریب به 41 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که با توجه به عدم تناسب اعتبارات تخصیص یافته با هزینه های اجرای طرح با تلاش ها و پیگیری های انجام شده این رقم به 102 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به منابع تامین اعتبارات مترو اسلامشهر بیان کرد: در سال گذشته مبلغ 90 میلیارد تومان اعتبار از طریق اسناد خزانه دولتی و 12 میلیارد تومان هم به صورت نقدی از سوی دولت برای طرح مترو اسلامشهر تخصیص و جذب شده، که با توجه به میزان پیشرفت پروژه و هزینه های مربوطه بسیار ناچیز است.

نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بودجه سال 1401 برای طرح مترو اسلامشهر قریب به 92 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته بود که با پیگیری های به عمل آمده و با توجه به اهمیت و حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه مترو اسلامشهر 45 میلیارد تومان افزایش می یابد

بودجه مترو اسلامشهر 45 میلیارد تومان افزایش می یابد