مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-13سياسي

ثبت 11 روز هوای آلوده در گچساران/ایجاد 200 کیلومتر آتش بر


ادارات باید برای مقابله با آتش سوزی و مهار آن نیروهای خود را در حالت آماده باش قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه ستاد بحران شهرستان اظهار کرد:برای مهار آتش سوزی برخی مواقع محدودیت هایی در خصوص امکانات وجود دارد.

وی بیان کرد: تمام دستگاه های عضو ستاد بحران باید پای کار بوده و از تمام امکانات خود در مواقع لزوم برای مهار آتش سوزی استفاده کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمامی ادارات عضو ستاد بحران باید از نظر مالی در راستای مهار آتش سوزی کمک لازم را انجام دهند، تصریح کرد: باید اعتباراتی برای مهار آتش سوزی و هزینه های آن در نظر گرفته شود، نه اینکه بعد از هزینه ها به دنبال جذب اعتبار باشیم.

دیهیم خوب عنوان کرد: ادارات باید افراد خود را را برای مهار آتش سوزی به صورت کشیک و درحالت آماده باش قرار دهند و پیشنهادات ارائه شده در راستای عملکرد هر چه بهتر در مهار آتش سوزی بررسی خواهد شد.

 وی گفت: دستگاه های دمنده جزو اموال منابع طبیعی محسوب می شوند و این دستگاه اجرایی می تواند با صورتجلسه دستگاه ها را به دهیاران روستاها جهت عملکرد سریع در مهار آتش سوزی تحویل دهند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه می توان از ظرفیت ساکنین روستاهای پای کوه در مهار آتش سوزی همان مناطق استفاده کرد، افزود: آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 11 روز هوای آلوده در گچساران/ایجاد 200 کیلومتر آتش بر

ثبت 11 روز هوای آلوده در گچساران/ایجاد 200 کیلومتر آتش بر