مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-13سياسي

نگارش دانشنامه دفاع مقدس لرستان آغاز شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از آغاز به کار نگارش دانشنامه دفاع مقدس لرستان خبر داد و گفت: برای تألیف این دانشنامه نیازمند وحدت و همگرایی همه عوامل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه فرمودند نبرد رزمندگان لر قبل از آنکه شنیدنی باشد، دیدنی است ، گفت: لرستان در عملیات حاج عمران بیش از 300 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و کلید فتح عملیات کربلای 5 ، عملیات کربلای 4 بود که نقش رزمندگان لرستانی در آن بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به نقش لشکر 84 ارتش و لشکر 57 سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، پادگان مهندسی 411 بروجرد، آمادگاه بابا عباس، تیپ حنین و… در دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق به یگان های نظامی و یا قشر خاصی نیست بلکه همه ی ادارات، دستگاه ها و اقشار مردم در آن نقش داشتند؛ بنابراین امروز نیز برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان، نیازمند وحدت و همگرایی همگانی هستیم.

مسئول کمیته اسناد کنگره ملی 6544 شهید لرستان خاطر نشان کرد: در خصوص دفاع مقدس، آثار فراوانی در قالب کتاب، فیلم، مستند، کلیپ و… تهیه شده است اما اهمیت، جامعیت و ماندگاری هیچکدام از این آثار به اندازه دانشنامه دفاع مقدس نیست.

سرهنگ رشیدی بیان کرد: اگر امروز نقش لرستان در دفاع مقدس نوشته نشود، پرسش های محققین، پژوهشگران و آیندگان در خصوص نقش ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش دانشنامه دفاع مقدس لرستان آغاز شد

نگارش دانشنامه دفاع مقدس لرستان آغاز شد