مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-13ورزشي

برگزاری نمایشگاه صنعت فوتبال در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب


نمایشگاه بین المللی فوتبال و تجهیزات ورزشی وابسته درآستانه جام جهانی 2022 قطر در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نشست مشورتی با موضوع همکاری در برپایی نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف ورزشی با حضور تقی زاده سرپرست اداره کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، دستباز رییس مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش و تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در محل اداره کل بین الملل وزارت ورزش برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه تقی زاده با اشاره به نزدیکی جام جهانی فوتبال در قطر اظهارداشت: با توجه به ظرفیتهایی که نزدیکی مکان برگزاری مسابقات جام جهانی برای کشور ما ایجاد می کند ، امیدواریم فدارسیون های ورزشی به خوبی از این ظرفیتها استفاده کنند.

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب نیز در این جلسه با بیان این که می توان به خوبی از ظرفیتهای برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر استفاده کرد، اظهار داشت: نمایشگاه ها فرصت بسیار خوبی برای استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و اقتصادی ایجاد می کند و بر همین اساس پیشنهاد می شود با همکاری وزارت ورزش و همزمان با جام جهانی فوتبال در قطر، برای نخستین بار نمایشگاه بین الملل فوتبال به همراه رویدادها و مسابقات جانبی مرتبط در شهرآفتاب برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه صنعت فوتبال در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

برگزاری نمایشگاه صنعت فوتبال در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب