مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-13حوادث

هلاکت 2 سوداگر مرگ و کشف 465 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مواد مخدر در شهرستان خاش ، 2 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند و 465 کیلو تریاک کشف شد.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، در تشریح جزییات این خبر، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال محموله مواد افیونی از ایرانشهر به خاش و سپس قاچاق آن به مرکز کشور را داشتند شناسایی و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش اطلاع دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش، با رصد و کنترل مسیر انتقال محموله مواد مخدر، عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح قاچاق را که با یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله، در محدوده دشت آبخان بودند، مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار دیدند، بدون توجه به ایست مأموران، شروع به تیراندازی به خودروهای انتظامی کرده و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری عنوان کرد: در این عملیات نفس گیر که یک ساعت به طول انجامید، با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، 2نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 2 سوداگر مرگ و کشف 465 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

هلاکت 2 سوداگر مرگ و کشف 465 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان