مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-13بين الملل

چرا روسیه حق دارد نگران رویای زلنسکی درباره تبدیل اوکراین به اسراییل بزرگ باشد


صبحتهای رییس جمهور اوکراین در مقایسه کشورش با اسراییل، این ادعای مسکو را تقویت می کند که کی یف قصد اجرای برنامه ای برای روس زدایی خشونت آمیز دارد.

- چرا روسیه حق دارد نگران رویای زلنسکی درباره تبدیل اوکراین به "اسراییل بزرگ" باشد "صبحتهای رییس جمهور اوکراین در مقایسه کشورش با اسراییل، این ادعای مسکو را تقویت می کند که کی یف قصد اجرای برنامه ای برای روس زدایی خشونت آمیز دارد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاناتان کوک، ستون نویس روزنامه میدل ایست آی، در تحلیلی درباره مواضع متقابل اخیر اوکراین و رژیم صهیونیستی و نگرانی های روسیه در قبال این مواضع می نویسد: دولت اسراییل در تلاش است تا حد ممکن در مورد جنگ اوکراین موضعی بدون جنجال در پیش بگیرد، اما به نظر می رسد ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین، مصمم است که اسراییل را به مرکز صحنه بکشاند.

زلنسکی در ماه گذشته میلادی با مخاطب قرار دادن مستقیم پارلمان اسراییل، ظاهراً درخواست سلاح از آن به ویژه سیستم رهگیر گنبد آهنین کرد؛ سیستمی که اسراییل از آن برای متوقف کردن موشک های کوتاه برد شلیک شده از غزه توسط فلسطینی هایی که سعی در جلب توجه به محاصره 15 ساله اسراییل علیه غزه داشته اند، استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روسیه حق دارد نگران رویای زلنسکی درباره تبدیل اوکراین به اسراییل بزرگ باشد

چرا روسیه حق دارد نگران رویای زلنسکی درباره تبدیل اوکراین به اسراییل بزرگ باشد