مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-13سياسي

از برنامه های جهاددانشگاهی در مسیر توسعه استان حمایت می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام نیاز امروز جامعه را آموزش های اثربخش و ایجاد بهره وری عنوان کرد و گفت: نهادهای علمی و دانشگاه ها باید در این راستا گام های اساسی بردارد.

- ناصر نجفی در روز ملی منابع انسانی در دیدار رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، اظهارکرد: جهاد یک شمولیت کامل دارد و تولید در آن در زمینه های مختلف بر محور دانش و علم روزاست و باید بر معیار برنامه ریزی دراین راستا حرکت کرد.

وی نیاز امروز جامعه را آموزش اثربخش و ایجاد بهره وری عنوان کرد و گفت: نهادهای علمی و دانشگاه ها باید در این راستا گام های اساسی بردارد.

معاون استاندار ایلام بر نقش دانشگاه ها در دانش بنیان کردن تولیدات در شرکت های مادر و بزرگ استان تاکید کرد و گفت: پژوهش ها باید بر اساس آخرین روش های علمی پژوهش باشد و به حل مشکلات جامعه بینجامد نه اینکه صوری باشند و در کتابخانه ها یا دفترمدیران خاک بخورند.

نجفی تصریح کرد: استانداری ایلام با تمام توان از برنامه های جهاددانشگاهی حمایت خواهد کرد.

سیدغلامرضا حسینی رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام دراین دیدار با بیان اینکه رسالت واحدهای استانی جهاددانشگاهی تبدیل ظرفیت های استان به ثروت است، اظهار کرد: راه اندازی مجتمع گیاهان دارویی گرمسیری در دهلران با هدف ایجاد ارزش افزوده و تغییر الگوی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برنامه های جهاددانشگاهی در مسیر توسعه استان حمایت می شود

از برنامه های جهاددانشگاهی در مسیر توسعه استان حمایت می شود