مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-13اجتماعي

اختصاص 2 پرواز برای اعزام زائران مازندارنی به سوریه


حدود دو کاروان مازندرانی از ایستگاه پروازی تهران به سوریه اعزام شدند و درحال حاضر مجوز دو پرواز برای ماه های خرداد و مرداد گرفته شده که به احتمال زیاد از ایستگاه پروازی استان مازندران انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباس اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر معنوی عتبات عالیات از آذر ماه سال 1400 تا 6 فروردین سال 1401 انجام شده که طی این مدت 4هزار و 500 مازندرانی به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اوج اعزام ها طی اسفند ماه سال 1400 بود، افزود: طی این مدت اعزام با ظرفیت سه پرواز در هفته از فرودگاه دشت ناز ساری و یک پرواز به صورت فوق العاده از ایستگاه پروازی تهران انجام شد.

مدیر حج و زیارت مازندران به فراخوان برای انجام سفر عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: معمولا باتوجه به فصل کشاورزی بعد از ماه مبارک رمضان پرواز به عتبات عالیات به یک پرواز در هفته کاهش می یابد.

این مسوول با تاکید بر ضرورت هوشیاری زائران، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این بوده که آزادبرها و کاروان غیرمجاز همچنان به دنبال فریب زائران هستند و زائران باید هوشیار باشند.

اسماعیلی در ارتباط با پرواز به سوریه، اظهار کرد: در بحث اعزام به سوریه حدود دو کاروان از ایستگاه پروازی تهران به سوریه اعزام شدند و درحال حاضر مجوز دو پرواز برای ماه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 پرواز برای اعزام زائران مازندارنی به سوریه

اختصاص 2 پرواز برای اعزام زائران مازندارنی به سوریه