مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-13دانش

دانشجویان بومی نیازمند نظارت بیشترند/ انتظار داریم شئونات خوابگاه رعایت شود


معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه انتظار داریم قوانین و شئونات خوابگاه رعایت شود، گفت: دانشجویان بومی نیازمند نظارت بیشتری هستند و دانشگاه در این زمینه نظارت می کند وظایف خود را انجام می دهد.

- معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه انتظار داریم قوانین و شئونات خوابگاه رعایت شود، گفت: دانشجویان بومی نیازمند نظارت بیشتری هستند و دانشگاه در این زمینه نظارت می کند وظایف خود را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا وجهی در نشست خانواده های ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران گفت: اولین جایی که دانشجوی دانشگاه تهران در بدو ورود با آن سروکار دارد معاونت دانشجویی است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشگاه منابع مختلفی برای حمایت از فرزندان شما دارد، تسهیلات دانشجویی (وام ها و.

)، خدمات مرکز مشاوره دانشگاه تهران، تربیت بدنی و فعالیت های فرهنگی فوق برنامه، بهداشت و درمان و بیمه را از جمله امکاناتی عنوان کرد که برای زندگی مناسب دانشجویان مطابق با شرایط دانشگاه تهران فراهم می شود.

دکتر وجهی با اشاره به اینکه محیط دانشگاه محیطی کاملاً متفاوت با محیط مدرسه است، تصریح کرد: ورود به دانشگاه برای اکثر دانشجویان و خانواده های آنان دورانی توأم با نگرانی و خوشحالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بومی نیازمند نظارت بیشترند/ انتظار داریم شئونات خوابگاه رعایت شود

دانشجویان بومی نیازمند نظارت بیشترند/ انتظار داریم شئونات خوابگاه رعایت شود