مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-13سياسي

پوشش بالای 95 درصد واکسیناسیون سرخک در استان سمنان


معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به دغدغه و نگرانی مسئولان بهداشتی درمان استان در زمینه سرخک، گفت: پوشش بالای 95 درصد واکسیناسیون سرخک مد نظر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که در این راستا باید نسبت به فراگیر شدن واکسیناسیون اقدام کرد، گفت: در بحث دغدغه مسئولان بهداشتی در خصوص مشاهده ی بیماری سرخک در برخی مناطق کشور، باید موضوع پوشش بالای 95 درصد واکسیناسیون سرخک مد نظر قرار گرفته و از این حیث ذخیره کافی واکسن و تزریق به موقع، در برنامه کاری دستگاه های مربوطه باشد.

ریواده با اشاره به اینکه استان سمنان، استانی با ظرفیت های بالای کشاورزی و دامپروری است و لذا باید این حوزه و همچنین امنیت غذایی مورد توجه قرار گیرد، گفت: بخش کشاورزی، یکی از پیشران های استان سمنان است لیکن ما باید اقدامات مؤثر در حوزه دام های اهلی در سطح روستاهای استان به انجام رسانیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت جهاد کشاورزی در حوزه نباتات بسیار مهم است و لذا با توجه به ظرفیت های پژوهشی و تحقیقاتی این بخش در استان، باید تلاش شود تا از این توانمندی در راستای پیشگیری استفاده کرد، افزود: ذخیره دارویی استان مورد رصد مداوم قرار گرفته و نظارت بر بخش غذا نیز در دستور کار دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود باشد همچنین واحد بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی سمنان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بالای 95 درصد واکسیناسیون سرخک در استان سمنان

پوشش بالای 95 درصد واکسیناسیون سرخک در استان سمنان