مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-13بين الملل

بررسی وضعیت کارگران شرکت های بزرگ آمریکا در «ما مردم»


برنامه «ما مردم» (We The People) شبکه پرس تی وی شرایط غیرانسانی کارگران در غول های اقتصادی آمریکا را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه این هفته ما مردم به بهانه انتشار گزارش هایی مبنی بر شکایت فراوان از سوی کارگران شرکت آمازون به دلیل کار در شرایط سخت و غیرانسانی، نگاهی به استثمار و سوء استفاده از کارگران در غول های اقتصادی بزرگ آمریکا دارد.

 این برنامه به این موضوع اشاره دارد که علیرغم رضایت اکثر مشتریان آمازون از این غول خرده فروش، کارگرانی که برای این شرکت کار می کنند اما از شرایط خود راضی نیستند و احساس می کنند مورد استثمار واقع شده اند.

لورن اشناینر فعال کارگری و اریک راموس عضو حزب کمونیست آمریکا میهمانان این هفته ما مردم هستند و درباره  شرایط غیرانسانی و دشوار کارگران در شرکت های بزرگ به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا سخن می گویند.

دنیل آریا مجری برنامه با اشناینر و راموس درباره تلاش های کارگران آمازون برای راه اندازی اتحادیه و نتایج این اقدام گفت و گو می کند.

آریا همچنین از این دو فعال کارگری می پرسد که شرایط کار برای کارگران در ایالات متحده را چگونه ارزیابی می کنید و این کارگران به خصوص در شرکت های بزرگ با چه مشکلاتی مواجه هستند؟ برنامه ما مردم به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی روز پنج ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت کارگران شرکت های بزرگ آمریکا در «ما مردم»

بررسی وضعیت کارگران شرکت های بزرگ آمریکا در «ما مردم»