مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-13سياسي

ایستگاه آتش نشانی کبوترخان هرچه زودتر راه اندازی شود


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به جاده ترانزیتی رفسنجان–کرمان و وقوع حوادث در این جاده، داشتن ایستگاه آتش نشانی در منطقه کبوترخان برای پوشش حوادث را ضرورت دانست و خواستار اقدام عاجل در این خصوص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی با اشاره به حادثه ای که شب گذشته در 15 کیلومتری شهر رفسنجان از سمت کبوترخان رخ داد، اظهار کرد: علی رغم اینکه مسافت تا مرکز شهر رفسنجان زیاد و پوشش این حادثه جزو وظایف آتش نشانی شهر رفسنجان نبود، نیروهای ایستگاه آتش نشانی رفسنجان با ایثارگری به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و حریق را خاموش کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جاده ترانزیتی است و حوادث زیادی در آن رقم می خورد، نیاز فوری به ایستگاه آتش نشانی در منطقه کبوترخان داریم که کل منطقه تا خنامان و بعد از آن را پوشش دهد و در این حادثه اگر خود کبوترخان ایستگاه آتش نشانی داشت می توانستند با سرعت بیشتر از بروز خسارات جلوگیری کنند.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: برای راه اندازی ایستگاه آتش نشانی کبوترخان اقدام عاجل صورت گیرد و فرمانداری، بخشداری و همه کمک دهند که هرچه زودتر این پایگاه راه اندازی شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه آتش نشانی کبوترخان هرچه زودتر راه اندازی شود

ایستگاه آتش نشانی کبوترخان هرچه زودتر راه اندازی شود