مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-13حوادث

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در خرم آباد


فرمانده انتظامی لرستان از توقیف کامیون حامل مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در «بیرانشهر» خرم آباد خبر داد.

- خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان از توقیف کامیون حامل مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در بیرانشهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع پلیس با مفسدان و مخلان نظام اقتصادی، مأموران بخش انتظامی بیرانشهر خرم آباد، حین گشت در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مظنون و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 11 هزار و 75 ثوب البسه، 15 هزار و 18 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مقدار 5 هزار و 28 قوطی نوشابه انرژی زا خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب مردم با پلیس، به شهروندان توصیه کرد هرگونه فعالیت و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در خرم آباد

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در خرم آباد