مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-13اقتصادي

بسته های معیشتی بانک پارسیان به دست نیازمندان رسید


مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بانک پارسیان در سال 1401، در قالب پویش مواسات هم زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) با توزیع 450 بسته معیشتی شامل ارزاق و اقلام ضروری بین نیازمندان آغاز شد.

- بانک پارسیان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و در قالب پویش مواسات طی چندین مرحله در سال های اخیر به مناسبت های گوناگون در تهیه و تأمین اقلام موردنیاز خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر مشارکت داشته است و امسال نیز همانند سال گذشته، 450 بسته معیشتی شامل ارزاق و اقلام ضروری هریک به ارزش ریالی بیش از بیست میلیون ریال تهیه و میان نیازمندان توزیع کرد.

سید محمدحسین هاشمی که مسئولیت تهیه و توزیع این اقلام رابین نیازمندان با همکاری مؤسسات خیریه بر عهده دارد، گفت: به تأکید مدیرعامل بانک پارسیان بر استمرار این طرح خداپسندانه، طی چند روز آینده هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی ( ع)، 450 بسته معیشتی دیگر آماده و به دست نیازمندان خواهد رسید.

شایان ذکر است؛ این کار خیرخواهانه سال های گذشته نیز هم زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) آغاز و تا پایان سال تداوم داشت.

گفتنی است بانک پارسیان پیش تر نیز در جهت همراهی، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و انجمن های خیریه با توجه به شرایط خاص ایجادشده ناشی از کرونا در کشور اقدامات قابل توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های معیشتی بانک پارسیان به دست نیازمندان رسید

بسته های معیشتی بانک پارسیان به دست نیازمندان رسید