مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-13سياسي

امنیت ایران اسلامی به برکت مجاهدت نیروهای مسلح در مرزهای کشور است


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان با اشاره به استقرار نیروهای زمینی ارتش در مرزهای کشور گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح خدوم و هوشیار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب قسمت اعظمی از نیروهای ارتش دلشان در گرو نهضت امام (ره) و همراه با مردم بود، اظهار داشت: رژه تاریخی همافران ارتش در حمایت از امام و انقلاب نیز چنان تأثیری در حرکت انقلاب داشت که روند حرکت انقلاب را تسهیل و تسریع کرد.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب توطئه های بسیاری علیه ارتش شکل گرفت و معاندین دست به یکی کردند و شعار انحلال ارتش را سر دادند تا این بازوی قوی را از انقلاب جدا کنند، تصریح کرد: امام راحل با آن بصیرت الهی به نقشه شوم دشمن پی بردند و اعلام کردند ارتش ما ارتش اسلام است و از ارتش پشتیبانی کردند.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب ارتش در تمام برهه ها به هنگام عمل کرد و توطئه های دشمن را خنثی کردند، گفت: ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس، 48 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان با تاکید بر اینکه 21 درصد شهدای دوران دفاع مقدس مربوط به ارتش است، افزود: در این دوران دو میلیون و 500


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ایران اسلامی به برکت مجاهدت نیروهای مسلح در مرزهای کشور است

امنیت ایران اسلامی به برکت مجاهدت نیروهای مسلح در مرزهای کشور است