مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-13پزشكي

گلایه همسر شهید مدافع سلامت از بنیادشهید/ احمدی نیا: در حال پیگیری پرونده هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شهید دکتر مجید فرهاد، مسؤول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان بیمارستان کارگر نژاد، پزشک درمانگاه شبانه روزی مرکزی و گلابچی و اولین شهید مدافع سلامت کاشان بود که در 14 فروردین 99 در راه دفاع از سلامت مردم، جان خود را از دست داد.

اما پیگیری های خبرنگار خبرگزاری فارس استان اصفهان، نشان می دهد خانواده این شهید مدافع سلامت، دچار مشکلات متعددی هستند و آنچنان که باید مورد عطوفت بنیادها و نهادهای مربوطه قرار نگرفتند؛ در همین رابطه همسر این شهید اظهار داشت: پرونده همسر من در کاشان پیگیری نشده و یک سال حقوق سال 99 ایشان، جزو معوقات رفته و پرداخت نشده و از اسفند 99 این حقوق برقرار شده است و به جز این حقوق، هیچ مزایای دیگری را در اختیار ما قرار نداده اند.

  وی ادامه داد: بنیاد شهید اعلام کرده چون دانشگاه علوم پزشکی پرونده شهادت این شهید را با تأخیر یکساله به ما رسانده است و در آخر سال قبل به دست بنیاد رسید، بنیاد شهید هم گفته در آخر سال نمی تواند معوقات را پرداخت کند و ظاهرا این معوقات جزو دیون رفته و معلوم نیست چه موقع پرداخت شود.

همسر شهید مدافع سلامت این را هم اضافه کرد: من با وزارت بهداشت هم مکاتبه داشته ام، اما کسی پاسخگو نبود و جواب ما را ندادند؛ اما از بنیاد شهید چند ماه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه همسر شهید مدافع سلامت از بنیادشهید/ احمدی نیا: در حال پیگیری پرونده هستیم

گلایه همسر شهید مدافع سلامت از بنیادشهید/ احمدی نیا: در حال پیگیری پرونده هستیم