مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-13فرهنگي

از بخارست تا تئاتر آروند دشت آرای


همکاری امیرحسین آرمان در فیلم «بخارست» و اجرایی از آروند دشت ارای در تماشاخانه ایرانشهر ازخبرهای سینما و تئاتر 24 فروردین ماه هستند.

- همکاری امیرحسین آرمان در فیلم بخارست و اجرایی از آروند دشت ارای در تماشاخانه ایرانشهر ازخبرهای سینما و تئاتر 24 فروردین ماه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، پیش از این پژمان جمشیدی و حسین یاری هم برای بازی در فیلم بخارست قرارداد بسته اند.

فیلم سینمایی بخارست به تهیه کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی جدید ترین محصول نبراس پیکچرز است.

این فیلم در مرحله پیش تولید است و پس از عقد قرارداد با سایر بازیگران، وارد مرحله فیلمبرداری می شود.

فیلم بخارست دومین همکاری مشترک علی طلوعی و امیرحسین آرمان است که پیشتر در سریال مانکن که پرمخاطب ترین سریال سال 98 در شبکه نمایش خانگی بود، همکاری داشته اند.

*** نمایش موضوع چیه؟ به طراحی آروند دشت آرای و کارگردانی مارین ون هولک که متن آن را صحرا رمضانیان نوشته و محمد قدس آن را تهیه کرده است در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

بنا بر این گزارش، نمایش فوق اثر تازه ی کمپانی فیلم و هنرهای اجرایی ویرگول است که بعد از 2 سال از شیوع ویروس کرونا و پس از اجرای بداهه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بخارست تا تئاتر آروند دشت آرای

از بخارست تا تئاتر آروند دشت آرای