مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-13سياسي

برای محرومیت زدایی نیازمند تصمیمات منسجم هستیم


فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به رشد بسیار سریع جمعیت کلانشهر شیراز، لزوم به کارگیری همه ظرفیت ها و اتخاذ تصمیماتی منسجم در راستای محرومیت زدایی و ممانعت از ایجاد و تشدید محرومیت ها را متذکر شد.

- سردار یدالله بوعلی چهارشنبه 24 فروردین در مراسم امضای تفاهم نامه 3 جانبه بین شورای شهر، شهرداری و سپاه فجر برای رفع محرومیت ها با گرامیداشت یاد شهدا و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پیام این تفاهمنامه روشن و مشخص است یعنی ظرفیت سپاه به کمک شورای شهر بیاید و قرارگاه احمدبن موسی هم تفاهم نامه ای که می نویسد یک تفاهم نامه یک طرفه است یعنی قرار نیست برای سپاه از امکانات شورا و شهرداری بهره ای ببرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه قرارگاه احمدبن موسی(ع) هیچ مسئولیت و ماموریتی در قبال برنامه های سپاه خارج از این جغرافیا ندارد، افزود: 100 درصد ماموریت و رسالت این قرارگاه رفع محرومیت و کمک به رفع محرومیت در شهر شیراز است و هیچ مسئولیتی ندارد.

بوعلی با بیان اینکه قرارگاه به کمک شورا برای رفع محرومیت آمده و نیامدیم تفاهم نامه ای بنویسیم که معامله گونه باشد، عنوان کرد: هیچ تقاضایی در ماموریت قرارگاه و این تفاهم نامه نخواهد بود.

او با بیان اینکه گزارش مطرح شده از سوی قرارگاه قابل راستی آزمایی است، تصریح کرد: شورای شهر و شهردار باید از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای محرومیت زدایی نیازمند تصمیمات منسجم هستیم

برای محرومیت زدایی نیازمند تصمیمات منسجم هستیم