مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-13سياسي

دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش


شهردار تبریز به همراه جانشین معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان عمران با حضور در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش، دستورات لازم برای تسریع در روند اجرای این پروژه را صادر کرد.

- یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش، اظهار کرد: متاسفانه طولانی شدن زمان اجرای این پروژه و عدم تحقق وعده های پیمانکار باعث ایجاد ترافیک در این منطقه و به تبع آن، تکدر خاطر شهروندان عزیز شهرمان شده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که سازمان عمران شهرداری تبریز و هم چنین پیمانکار پروژه برنامه زمانبندی دقیقی از اجرای پروژه ارائه دهند تا بتوانیم در مدت زمانی کوتاه، آن را به اتمام برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در بخش دیگری از صحبت های خود، یادآور شد: پروژه های تقاطع شهید فروزنده و هم چنین رسالت-دیزل آباد نیز با تاخیر غیرقابل قبولی همراه هستند که باید تدابیری جدی برای رفع مشکلات پروژه ها اندیشیده شود.

آغاز اصلاح معایب آسفالت سطح شهر تبریز سرپرست جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز عملیات طرح ضربتی نگهداشت شهری با محوریت اصلاح معایب آسفالت در شهر خبر داد.

سامان احمدزاده با اشاره به دستور و تاکید شهردار تبریز مبنی بر اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهر تبریز، گفت: باید طبق برنامه ریزی انجام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش

دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش