مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-13ورزشي

پویش صدای اوتیسم در همایش های پیاده روی خانوادگی


مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: تغییر نگاه جامعه به اوتیسم با ورزش همگانی در استان فارس رقم خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به بهانه ماه آگاه سازی اوتیسم از تاریخ 15 فروردین ماه تا 15 اردیبهشت، محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس با پارسایی نماینده خانواده اوتیسم فارس دیدار و مسائل مشکلات فرزندان و خانواده های اوتیسم مورد  بررسی قرار گرفت .

پارسایی با تشکر از هیات ورزش های همگانی استان فارس که در کنار خانواده اوتیسم قرار دارد گفت: گذشته از هزینه های سنگین درمان و نگهداری هر فرزند اوتیسم برای خانواده های دارای اوتیسم مهمترین مشکل خانواده های اوتیسم عدم شناخت جامعه از این اختلال است و نگاه جامعه باید در این مسئله تغییر کند و توجه مسئولین و مردم به این کودکان تغییر کند.

راه اندازی ایستگاه اوتیسم گام بلندی در معرفی طیف اوتیسم، شناخت و آگاهی عمومی خواهد بود.

محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : با توجه به برگزاری برنامه های گسترده ورزشی و پیاده روی های خانوادگی در استان فارس  و شیراز بنا داریم با مشارکت مراکز نگهداری کودکان اوتیسم ایستگاه اوتیسم را  تا پایان اردیبهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش صدای اوتیسم در همایش های پیاده روی خانوادگی

پویش صدای اوتیسم در همایش های پیاده روی خانوادگی