مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-13اقتصادي

اجرای اولین پروژه برق رسانی کامپوزیتی در کهگیلویه و بویراحمد


با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، 12 پروژه برق رسانی شهری و روستایی در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، 12 پروژه برق رسانی شهری و روستایی در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

جمال معتمدی زاده در آیین افتتاح 12 پروژه برق رسانی شهری و روستایی شهرستان چرام، اظهار کرد: 12 پروژه برق رسانی شهری و روستایی با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال در شهرستان چرام افتتاح شد.

وی کاهش نوسانات، ناپایداری شبکه ای، کاهش نرخ تلفات انرژی، بهره گیری از فناوری روز شبکه ای و رضایتمندی مُشترکین برق را از مهمترین اهداف افتتاح این پروژه ها عنوان و خاطرنشان کرد: 370 اصله پایه برق فشار متوسط و ضعیف، 32 کیلومتر طول شبکه های برق احداث شده و 21 دستگاه ترانسفورماتور جدید در 12 پروژه برق رسانی عنوان شده بکار گرفته شد.

معتمدی زاده گفت: در بهره برداری از این پروژه ها 30 هزار نفر در قالب هشت هزار خانوار از آن بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه روستای شهرستان چرام با 24 خانوار و اعتباری معادل 750 میلیون تومان نیز اکنون از نعمت برق پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اولین پروژه برق رسانی کامپوزیتی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای اولین پروژه برق رسانی کامپوزیتی در کهگیلویه و بویراحمد