مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-13فناوري

تحقق 101 درصدی شاخص و اهداف برنامه های اینترنت خانگی در کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان از تحقق 101 درصدی اهداف و برنامه های شاخص اینترنت پرسرعت مخابرات در سال گذشته در استان خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با تشریح فعالیت ها و اقدامات این منطقه در حوزه اینترنت پرسرعت مخابرات گفت: تحقق بیش از 100 درصدی این اهداف، با اعتماد مشتریان نسبت به برند، سرویس ها و محصولات اینترنت پرسرعت مخابرات حاصل شده است.

وی برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران برای تعداد مشتریان فعال در سال گذشته را 12 هزار و 251 مشترک اعلام کرد و افزود: با همت و تلاش همکاران این مجموعه با ثبت 12 هزار و 318 مشترک فعال در استان، موفق به تحقق 101 درصدی اهداف این شاخص یعنی بیشتر از برنامه تعریف شده گشته ایم.

حکمت خاطرنشان کرد: در سال 1400 پروژه های مختلفی در راستای توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی در سطح استان با سرمایه گذاری قابل توجه برای تأمین تجهیزات و منابع لازم اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: تأمین و افزایش پهنای باند اینترنت، ارتقا بستر و ظرفیت های انتقال با استفاده از تکنولوژی های روز، توسعه ظرفیت UP LINK، افزایش پورت های ADSL به تعداد چشمگیر، نصب و راه اندازی سوییچ و افزایش ظرفیت سامانه BRAS و … از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته در سطح استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 101 درصدی شاخص و اهداف برنامه های اینترنت خانگی در کردستان

تحقق 101 درصدی شاخص و اهداف برنامه های اینترنت خانگی در کردستان