مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-13اقتصادي

استاندار: آبرسانی سپاه به روستاها نویدبخش یک حرکت خوب در کردستان است


آبرسانی سپاه به روستاهای استان کاری مبارک و نویدبخش یک حرکت خوب و همچنین بیانگر انسجام بین دستگاه ها و زمینه ساز خدمات زیاد به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 169 روستای کردستان که بصورت نمادین در روستای ینگیجه مریوان برگزار شد، اظهار داشت: این اتفاق بی نظیری است که 527 میلیارد تومان در فاصله کمتر از سه سال برای آبرسانی روستاها هزینه می شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای استان کاری مبارک و نویدبخش یک حرکت خوب در کشور و همچنین بیانگر انسجام بین دستگاه های کشور است که زمینه ساز خدمات زیادی به مردم است.

به گفته وی، در این سه سال که ویروس کرونا کشور را درگیر کرده است،  سپاه کردستان در عرصه کمک های مومنانه و هم کار و تلاش اقدامات خوبی داشته اند و این کار آبرسانی به روستاها نیز حرکتی نو برای خدمت به مردم خواهد بود.

وی گفت: جدای از اینکه در دیدار فرمانده کل سپاه از مجموعه سپاه بیت المقدس تقدیر کردم، از وی برای سفر به استان دعوت کردم و خواستم که قرارگاه خاتم در پروژه های این استان بیشتر ورود کنند.

  زارعی کوشا عنوان کرد: مسوولیت فرصت مغتنمی برای خدمت کردن به مردم است و به تعبیر امام علی(ع) مسوولیت و فرصت مانند ابری گذراست که باید از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: آبرسانی سپاه به روستاها نویدبخش یک حرکت خوب در کردستان است

استاندار: آبرسانی سپاه به روستاها نویدبخش یک حرکت خوب در کردستان است