مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-13اقتصادي

زمان واریز یارانه جاماندگان سهام عدالت


به مناسبت ماه رمضان یارانه ای معادل 150 هزار تومان برای هر نفر در روز جمعه (26 فروردین ماه) واریز خواهد شد، مشمولان این کمک، جاماندگان از سهام عدالت در چارچوب تعیین شده خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، یارانه جدید 150 هزار تومانی به دستور رییس جمهوری و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، در دستور کار قرار گرفته که به مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده است، جمعیت مشمول این یارانه 11 میلیون و 38 هزار و 520 سرپرست خانوار هستند.

مشمولان این طرح از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی شده اند که از بین دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند که به هر دلیلی از سهام عدالت جامانده اند.

این یارانه در حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و همچنین اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت کاهش فقر مطلق در جامعه به ویژه حمایت از خانوارهای فاقد یا با درآمد کم این مبلغ پرداخت می شود و متفاوت از یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی و همچنین یارانه معیشتی است.

پیش از این نیز دولت دو مرحله دیگر یارانه نقدی مازاد بر یارانه های معمول ماه پرداخته بود که مرحله اول 100 هزار تومان در بهمن ماه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و مرحله دوم در آستانه نوروز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان واریز یارانه جاماندگان سهام عدالت

زمان واریز یارانه جاماندگان سهام عدالت