مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-13اقتصادي

انتقال واحدهای جمع آوری ضایعات شهر همدان در پیش گرفته شود


فرماندار شهرستان همدان از رشد قارچ گونه و رها شده واحدهای جمع آوری ضایعات در این شهر گلایه کرد و گفت: باید از توسعه ضایعاتی ها با وضعیت فعلی جلوگیری شود.

- ، محمدعلی محمدی چهارشنبه در نشستی با سرپرست محیط زیست استان همدان در خصوص برخی از مهمترین دغدغه های زیست محیطی شهرستان همدان عنوان کرد: در اجرای هر طرح و فعالیتی باید موارد زیست محیطی مورد بررسی و ملاحظه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه متوقف کردن و جلوگیری از فعالیت های اقتصادی راحت ترین اقدام و البته پاک کردن صورت مسئله است، اظهار کرد: در این مسیر، انتظار می رود که در برخورد با این مقوله ها همه جوانب را در نظر گرفته و به دنبال حل مسئله باشیم.

فرماندار شهرستان همدان از رشد قارچ گونه و رها شده واحدهای جمع آوری ضایعات در شهر همدان گلایه کرد و گفت: شهرداری در راستای جمع آوری و ساماندهی پسماند مسئولیت مستقیم دارد اما در وضعیت فعلی علاوه بر مشکلات این حوزه شاهد آلودگی های زیست محیطی و بصری، ساخت و سازها و فعالیت های غیر مجاز تعداد قابل توجهی از واحدهای ضایعاتی هستیم.

از توسعه ضایعاتی ها با وضعیت فعلی جلوگیری شود این مسئول در ادامه صحبت های خود، خواستار هم افزایی و همکاری نهادهای مختلف در جهت جانمایی و انتقال واحدهای ضایعاتی ها شد و گفت: باید در این زمینه معیشت شاغلان این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال واحدهای جمع آوری ضایعات شهر همدان در پیش گرفته شود

انتقال واحدهای جمع آوری ضایعات شهر همدان در پیش گرفته شود