مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-13اقتصادي

استاندار: کیفیت آب خوزستان، 2 برابر می شود / با هر نوع انتقال آب مخالفیم


استاندار خوزستان با تشریح اقدامات دولت در یک سال گذشته و همچنین برنامه های آتی برای حل مشکلات استان، گفت: پروژه آب غدیر 52 درصد جمعیت شهری و روستایی خوزستان را پوشش می دهد و این پروژه با اجرای یک طرح اضطراری در تابستان امسال به بهره می رسد و کیفیت آب استان دو برابر خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تشریح اقدامات دولت در یک سال گذشته و همچنین برنامه های آتی برای حل مشکلات استان، گفت: پروژه آب غدیر 52 درصد جمعیت شهری و روستایی خوزستان را پوشش می دهد و این پروژه با اجرای یک طرح اضطراری در تابستان امسال به بهره می رسد و کیفیت آب استان دو برابر خواهد شد.

صادق خلیلیان در نشست خبری که امروز 24 فروزدین ماه در اهواز برگزار شد، به تشریح آخرین اقدامات دولت سیزدهم برای حل مشکلات خوزستان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که با حضور جمع کثیری از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها، روزنامه ها و سایت های خبری برگزار شد، استاندار خوزستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خلیلیان گفت: در یکی از روزهای پس از تشکیل دولت با من راجب استان خوزستان صحبت شد و گفته شد تا مسولیت را بپذیرم.

ابتدا پذیرش این مسوولیت سخت بود اما سپس پذیرفتم و به جلسه دولت دعوت شدم و به سوالات هیات دولت پاسخ دادم و در نهایت استاندار خوزستان شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: کیفیت آب خوزستان، 2 برابر می شود / با هر نوع انتقال آب مخالفیم

استاندار: کیفیت آب خوزستان، 2 برابر می شود / با هر نوع انتقال آب مخالفیم