مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:222022-04-13اقتصادي

استاندار خوزستان: استعفای من صحت ندارد / با هر نوع انتقال آب مخالفیم


استاندار خوزستان با تشریح اقدامات دولت در یک سال گذشته و همچنین برنامه های آتی برای حل مشکلات استان، گفت: پروژه آب غدیر 52 درصد جمعیت شهری و روستایی خوزستان را پوشش می دهد و این پروژه با اجرای یک طرح اضطراری در تابستان امسال به بهره می رسد و کیفیت آب استان دو برابر خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تشریح اقدامات دولت در یک سال گذشته و همچنین برنامه های آتی برای حل مشکلات استان، گفت: پروژه آب غدیر 52 درصد جمعیت شهری و روستایی خوزستان را پوشش می دهد و این پروژه با اجرای یک طرح اضطراری در تابستان امسال به بهره می رسد و کیفیت آب استان دو برابر خواهد شد.

صادق خلیلیان در نشست خبری که امروز 24 فروردین ماه با حضور جمع کثیری از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها، روزنامه ها و سایت های خبری برگزار شد، به تشریح آخرین اقدامات دولت سیزدهم برای حل مشکلات خوزستان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در یکی از روزهای پس از تشکیل دولت با من راجب استان خوزستان صحبت شد و گفته شد تا مسولیت را بپذیرم.

ابتدا پذیرش این مسوولیت سخت بود اما سپس پذیرفتم و به جلسه دولت دعوت شدم و به سوالات هیات دولت پاسخ دادم و در نهایت استاندار خوزستان شدم.

استاندار خوزستان افزود: من خودم و همسرم متولد اهواز و خوزستانی هستیم و مجددا به سرزمین آبا اجدادی خودمان بازگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: استعفای من صحت ندارد / با هر نوع انتقال آب مخالفیم

استاندار خوزستان: استعفای من صحت ندارد / با هر نوع انتقال آب مخالفیم