مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-13بين الملل

پرواز هواپیمای ناشناس از مبدأ اربیل به سمت فلسطین اشغالی


رسانه های عربی خبر دادند که یک هواپیمای ناشناس از شمال عراق به سمت فلسطین اشغالی پرواز کرده و وارد حریم این منطقه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری و عراقی، عصر امروز (چهارشنبه)، از پرواز یک هواپیما از مبدأ اربیل و فرود آن در اراضی اشغالی خبر دادند.

ایتای بلومنتال خبرنگار حوزه هوایی شبکه عبری کان در حساب کاربری خود در شبکه توییتر با انتشار تصویری از مسیر حرکت این هواپیمای ناشناس از ورود آن به حریم فلسطین اشغالی خبر داد.

  لحظاتی بعد، کانال تلگرامی صابرین نیوز با انتشار تصاویری از مسیر حرکت این هواپیما خبر داد که این هواپیما از مبدأ فرودگاه اربیل حرکت خود را آغاز کرده و پس از فرود در فرودگاه بن گوریون به سمت قبرس پرواز کرده است.

با این حال منابع عبری می گویند که این هواپیمای ناشناس که متعلق به شرکت اوکراینی آنتونوف بوده، پس از کسب مجوز و عبور از حریم فلسطین اشغالی بدون فرود در بن گوریون، به سمت قبرس حرکت کرده است.

    این گزارش در حالی منتشر شده است که مقامات ایران پیشتر درباره فعالیت موساد در منطقه کردستان عراق هشدار داده بودند.

اواخر اسفندماه سال گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه ای، ضمن اعلام حمله موشکی به مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها در حومه اربیل، تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز هواپیمای ناشناس از مبدأ اربیل به سمت فلسطین اشغالی

پرواز هواپیمای ناشناس از مبدأ اربیل به سمت فلسطین اشغالی