مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:372022-04-13سياسي

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای گسترش ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی کشور اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری عصر امروز در نشست با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، اظهارکرد: با پیگیری های بعمل آمده در بودجه 1401، مبلغ 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای گسترش ناوگان مکانیزاسیون کشور اختصاص یافت و امیدواریم شهرستان های کوثر و خلخال نیز از این اعتبار بهره لازم را ببرند.

وی افزود: گسترش سیستم های نوین آبیاری تحت فشار و بهره وری حداکثری از آب کشاورزی یکی از سیاست های مهم در منطقه خلخال و کوثر است.

همچنین استفاده از تکنولوژی سیستم های نوین آبیاری جهت ارتقاء تولیدات، در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین زمینه را برای کشاورزان منطقه بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شروع عملیات اجرایی پایاب سد کوثر تصریح کرد: امیدواریم این طرح بعد از 2 سال رکود، هرچه سریع تر به اتمام برسد و با بهره برداری به توسعه کشاورزی کمک کند.

 نظری ادامه داد: می توان با بهره گیری از علوم و فنون دانش بنیان در سال جاری، در راستای اصلاح نژاد برتر دام و نیز اصلاح باغات شهرستان های کوثر و خلخال اقدامات موثری را انجام داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور