مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 19:522022-04-13اقتصادي

بزودی 50 تا 60 هزار قلم کالا به لیست اقلام مشمول کاهش قیمت اضافه می شود


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: 50 تا 60 هزار قلم کالا به زودی به لیست کالاهای مشمول کاهش قیمت اضافه می شود که اثرات مثبت آن در سبد خانوار مشهود خواهد بود.

- ایسنا/مرکزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: 50 تا 60 هزار قلم کالا به زودی به لیست کالاهای مشمول کاهش قیمت اضافه می شود که اثرات مثبت آن در سبد خانوار مشهود خواهد بود.

عباس تابش 24 فروردین ماه در جریان بازدید از سه واحد صنعتی و تولیدی در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نحوه درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی کالاهای تولیدی و تنظیم بازار از جمله اهداف بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ساوه و استان مرکزی قطب صنعت کشور به شمار می روند اظهار کرد: علاوه بر مزیت صنعتی بودن، شهرستان ساوه از مزیت کشاورزی بودن نیز برخوردار است و در حوزه فرآوری تولیدات کشاورزی در سطح کشور مطرح است.

معاون وزیر صمت در ادامه گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری کلیه تولیدکنندگان ملزم به درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده هستند و عملیاتی شدن آن از طریق تمام ذینفعان صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی 50 تا 60 هزار قلم کالا به لیست اقلام مشمول کاهش قیمت اضافه می شود

بزودی 50 تا 60 هزار قلم کالا به لیست اقلام مشمول کاهش قیمت اضافه می شود