مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 20:172022-04-13سياسي

دولت قبل در قبال نقض های عملی برجام توسط غرب اعتراض های کاغذی می کرد


یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به عملکرد دولت گذشته در مذاکرات گفت: دولت قبل بعد از توافق در مسئله اجرا در مقابل نقض های عملی طرف مقابل اعتراض های کاغذی می کرد که این ریشه در نگاهی دارد که دولت داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ مسعود براتی کارشناس مسائل بین الملل در مراسم بررسی تخصصی نتایجِ مذاکرات ایران با 4+1 که به همت دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاههای بزرگ تهران برگزار شد؛ با اشاره به بدعهدی های آمریکا و غرب در برجام و ایرادات متن توافق برجام گفت: ما عدم توازن های مهمی در متن توافق برجام داریم مثلاً از نظر زمانبندی اجرا.

شما تعریف روز اجرا در ضمیمه پنجم برجام را مطالعه کنید.

وی با اشاره به عدم توازن از منظر بازگشت پذیری تعهدات افزود: تمام تعهدات آمریکا ظرف یک بازه زمانی که به آن بستن پنجره می گفتند در مدت 180 روز بازگشت اما در مقابل ما هنوز به میزان حجم اورانیومی که که قبل از توافق داشتیم نرسیدیم یا اینکه رآکتور اراک هنوز برای ما راکتور اراک نشده است.

براتی تاکید کرد: بعد از توافق هم در مسئله اجرا دولت قبل در مقابل نقض های عملی طرف مقابل اعتراض های کاغذی می کرد که این ریشه در نگاهی داشت که دولت گذشته داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت قبل در قبال نقض های عملی برجام توسط غرب اعتراض های کاغذی می کرد

دولت قبل در قبال نقض های عملی برجام توسط غرب اعتراض های کاغذی می کرد