مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 20:472022-04-13اقتصادي

اختصاص 12 میلیارد ریال برای خرید تولیدات دانش بنیان دراستان بوشهر


مشاور استاندار در امور فناوری و شرکت های دانش بنیان گفت: مبلغ 12 میلیارد ریال برای خرید تضمینی تولیدات بار اول شرکت های دانش بنیان استان بوشهر در سال 1401 تخصیص و هزینه خواهد شد.

- اظهار داشت: پیرو نشستی که اواخر سال گذشته با حضور استاندار بوشهر با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در خصوص نقش آفرینی شرکت ملی گاز در توسعه زیست بوم نوآوری در منطقه پارس جنوبی داشتیم نتایج مؤثری از تفاهمات انجام شده محقق شد.

مشاور استاندار بوهر در امور فناوری و شرکت های دانش بنیان و مدیر راهبری استقرار منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس افزود: در راستای توسعه بازار محصولات دانش بنیان در استان و خرید تضمینی صنایع نفت و گاز با درخواست استاندار بوشهر از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مبلغ 12 میلیارد ریال از باقیمانده اعتبارات بند و تبصره 9 بودجه پژوهشی سال 1400 شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی که هزینه نشده و در حال سوخت بود برای خرید تضمینی تولیدات بار اول شرکت های دانش بنیان استان بوشهر در سال 1401 تخصیص و هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: این اعتبارات تاکنون برای نخستین بار به خرید تضمینی محصولات دانش بنیان شرکت های دانش بنیان استان اختصاص می یابد و گامی مهم برای ظرفیت سازی جهت افزایش این سهم در سال جاری و سال های آتی خواهد بود و زمینه رونق تولید و افزایش اشتغال دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12 میلیارد ریال برای خرید تولیدات دانش بنیان دراستان بوشهر

اختصاص 12 میلیارد ریال برای خرید تولیدات دانش بنیان دراستان بوشهر