مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 20:522022-04-13بين الملل

توافق بر سر آزادسازی مطالبات ایران در یک بانک خارجی


توافقی در خصوص آزادسازی مطالبات مالی ما در یکی از بانک های خارجی به دست آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حسین امیرعبداللهیان چهارشنبه شب پس از دیدار و رایزنی با فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق در تهران، در نشست خبری مشترک در جمع خبرنگاران با تشریح محور های رایزنی اش با وزیر امور خارجه عراق گفت: ما امروز درخصوص موضوعات مختلفی رایزنی و گفتگو کردیم.

وی با بیان این که یکی از موضوعات مورد گفتگو در این دیدار مسائل مربوط به روابط دوجانبه بود، گفت: در این دیدار بر اهمیت لغو روادید زمینی بین دو کشور تاکید شد و امیدواریم در آینده ای نزدیک با توجه به فاصله گرفتن دو کشور از بحران و شرایط حاد کرونا قادر باشیم که رفت وآمد های اتباع دو کشور از طریق مرز های زمینی را گسترش دهیم و این موضوع و صنعت توریست می تواند نقش مهمی در توسعه مناسبات دو کشور ایفا کند.

وی ادامه داد: ما آرزومند هستیم که طرف عراقی با جدیت پیگیری کند که در آینده اتباع دو کشور بتوانند با خودرو های شخصی با خانواده های خود به استان های دو کشور سفر زیارتی و سیاحتی داشته باشند.

روابط عمیق، ممتاز و راهبردی دو کشور در شرایطی قرار دارد که می توانیم در ماه های آینده روابط دو کشور را در عرصه های مختلف گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق بر سر آزادسازی مطالبات ایران در یک بانک خارجی

توافق بر سر آزادسازی مطالبات ایران در یک بانک خارجی