مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 20:572022-04-13سياسي

نقش امپراطوری رسانه ای دشمن در بی حجابی دختران


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امپراطوری رسانه ای دشمن کار را به جایی رسانده که حجاب مردان گاهاً از حجاب دختران در خیابان ها بیشتر است گفت: - ، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در چند سال گذشته توجهی به مسئله فرهنگ نداشت، گفت: بعد از جنگ توجهی به زیربنای فرهنگی کشور نشد البته این انتقادات با هدف سیاه نمایی انجام نمی شود زیرا دستاوردها را نیز می بینیم اما با وجود رضایت از وضعیت فعلی، بدان قانع نیستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه خود صیانتی و خودکنترلی آثار فراوان فردی و اجتماعی دارد، افزود: خود صیانتی انسان را در دید عمومی عزیز کرده و به وی آرامش می دهد و چشمه های دانش به روی انسان گشوده شده و بصیرت می یابد و از ایجاد چالش در مدیریت جلوگیری کرده و نیروهای تحت امر از وی حرف شنوی دارند.

وی با اشاره به اولویت های فرهنگی کشور، تصریح کرد: این موارد کثرت دارد البته این موضوع بد نیست اما از آنجایی که نمی شود همه آنها را عملی کرد باید مسائل فرهنگی را اولویت بندی کنیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه هر چه زمان رو به جلو می رود و علم ترقی می کند می فهمیم که باید به آغوش دین برگردیم، افزود: هر چقدر از آداب و سنت های دینی فاصله بگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش امپراطوری رسانه ای دشمن در بی حجابی دختران

نقش امپراطوری رسانه ای دشمن در بی حجابی دختران