مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 20:572022-04-13حوادث

آتش سوزی در انبارهای ضایعات مهاباد/آتش مهار شد


آتش سوزی گسترده در انبار جمع آوری ضایعات این شهرستان با مشارکت 25 از ماموران آتش نشانی مهار شد.

- در خصوص جزییات آتش سوزی در انبارهای ضایعات مهاباد اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه انبارهای ضایعات این شهرستان دچار آتش سوزی سد، شعله هایی که از یک انبار ضایعات جرقه خورد و به پنج انبار دیگر سرایت کرد.

وی ادامه داد: آتش ابتدا بر اثر جوشکاری در یک انبار آغاز شد و به سبب وزش باد به انبارهای دیگر گسترش یافت و تمام ضایعاتی که در این انبارها قرار داشت، در آتش سوخت.

شهردار مهاباد گفت: در پی اطلاع از آتش سوزی در این محل با تمام امکانات و نیروهای آتش نشانی برای کنترل آتش به میدان آمدیم و پس از حدود دو ساعت با کمک مردم آتش مهار شد.

رستم پور افزود: علت اصلی این حادثه مشخص نیست اما در پیش بینی های اولیه علت این حادثه جوشکاری در محل اعلام شده که البته این امر نیاز به بررسی بیشتر و دقیق دارد.

وی ادامه داد: هفت گروه از ارگان های مختلف برای مهار آتش حضور داشتند و در سریع ترین زمان ممکن توانستند مقدمات کار را انجام دهند و آتش را به صورت کامل مهار کنند.

رستم پور با بیان اینکه میزان ضایعات سوخت شده و ارزش ریالی آن مشخص نیست، گفت: این انبار از چند انبار جمع آوری ضایعات تشکیل و متعلق به پنج نفر از شهروندان است که باید برای اعلام خسارت گزارش خود را اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در انبارهای ضایعات مهاباد/آتش مهار شد

آتش سوزی در انبارهای ضایعات مهاباد/آتش مهار شد