مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 21:072022-04-13بين الملل

مادورو: آمریکا می خواهد مانع پیروزی دولت انقلابی در آمریکای لاتین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه در جریان افتتاح مرکز دکترین نظامی نیرو های مسلح ملی ونزوئلا با یاد آوری تلاش برای کودتا علیه هوگو چاوز رییس جمهور فقید این کشور گفت، - رییس جمهور ونزوئلا با یادآوری تلاش آمریکا برای کودتا در کاراکاس گفت، نفرت ایالات متحده از ونزوئلا کماکان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه در جریان افتتاح مرکز دکترین نظامی نیرو های مسلح ملی ونزوئلا با یاد آوری تلاش برای کودتا علیه هوگو چاوز رییس جمهور فقید این کشور گفت، نفرت آمریکا از ونزوئلا کماکان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری تله سور نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا گفت: اسناد از طبقه بندی خارج شده از سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) و پنتاگون نشان می دهند که این اقدامات توسط کاخ سفید برنامه ریزی شده و مورد حمایت قرار گرفته است.

رییس جمهور ونزوئلا تصریح کرد: حمایت ایالات متحده از کودتا هنوز مانع از بسیج شهروندان برای دفاع از انقلاب و خنثی کردن تلاش بی ثبات کننده نشده است.

مادورو یادآور شد تظاهرات که جناح راست ونزوئلا و سرنگونی او از قدرت از طریق کودتای نرم برنامه ریزی شده توسط واشنگتن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: آمریکا می خواهد مانع پیروزی دولت انقلابی در آمریکای لاتین شود

مادورو: آمریکا می خواهد مانع پیروزی دولت انقلابی در آمریکای لاتین شود