مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 21:422022-04-13ورزشي

سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی در ورزش است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، سیاست دولت سیزدهم را حمایت از بخش خصوصی و مشارکت های اجتماعی در ورزش دانست و گفت: استعدادهای ورزشی استان بی بدیل است اما زیر ساخت های آن ناقص هستند.

- بهرام ستاری دستنایی، امروز، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان این مطلب که خدمت به جامعه ورزش و تلاش در این راستا از دو جنبه قابل بررسی است، گفت: سلامت بدنی انسان ها در دین مبین اسلام سفارش بی شمار شده و به فرموده پیامبر اسلام(ص) عقل سالم در بدن سالم است و وقتی عقل سالم باشد قطعا تصمیمات معقولانه ای هم اتخاذ خواهد کرد.

ستاری دستنایی گردش نخبگان را امری طبیعی برای تحول عنوان کرد و افزود: این تحول به نوع عملکرد ها بستگی دارد و هرگاه توانمندی ها در راستای تحقق اهداف بکار گرفته شود قطعا تغییر رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی نکات اگر بیان می شود نافی خدمات و زحمات دوستان نیست ولی با بررسی مبنای سرانه ورزشی در کشور که 75 سانتی متر است در لرستان اگر بیش از 53 پروژه نیمه تمام انجام شود سرانه به 60 سانتی متر می رسد، افزود: این یعنی اینکه مدیر تازه منصوب شده باید تلاش کند تا این کمبود و کسری جبران گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان این که ورزش و جوانان لرستان نیازمند تحول است، گفت: کشتی، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی در ورزش است

سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی در ورزش است