مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 22:172022-04-13سياسي

عفاف و حجاب اولویت فرهنگی گیلان است


نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار عملیاتی کردن قانون عفاف و حجاب در اداره ها و سازمان های این استان شد و گفت: عفاف و حجاب اولویت فرهنگی گیلان است.

- آیت الله رسول فلاحتی در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال 1401 با موضوع های “تشریح راه اندازی رصدخانه فرهنگی گیلان”، “تدوین اولویت های فرهنگی 1401 گیلان براساس سرفصل های شورای فرهنگ عمومی کشور” و “اعطای احکام مدیران کمیته های کنگره شهید میرزا کوچک جنگلی” با تاکید بر توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: فرمایش هایی که مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام داشتند مجموعه ای از رهنمودهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آمیخته با آیات و روایات بود.

وی در ادامه به بی توجهی به مقوله فرهنگ در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: آنچه از گلایه ها و پیشنهادها بیان می کنیم معنایش تصویر سیاه و غلط از کشور نبوده و خدا را شاکریم جمهوری اسلامی در داخل و خارج موفقیت های بسیاری داشته است.

رییس شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی با بیان اینکه یکی از موارد مهم به ویژه توسط مدیران باید مد نظر قرار گیرد خودکنترلی و خودصیانتی است، تصریح کرد: خودصیانتی انسان را در جامعه عزیز می کند و یک پدر جلوه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفاف و حجاب اولویت فرهنگی گیلان است

عفاف و حجاب اولویت فرهنگی گیلان است